3 saker jag oroar mig för

  1. Jag är för snäll. Bok
    Läs: jag vill att alla ska tycka om mig. Jag kan inte hjälpa det. Jag är en såndär hopplös typ som helst vill att alla ska tycka att jag är en supertrevlig människa. Det kommer inte funka. Jag måste tuffa till mig står det i mina managementböcker. Chefer är inte omtyckta. Chefer kastar man pil på och snackar skit om.
  2. Jag är för seriös.
    Läs; jag har en skitnödig inställning till arbete. Jag lider av en nästan pervers önskan att vara duktig. Jag vet redan med mig att jag kommer gå in i min roll som om det var Ericsson jag jobbade för, och de anställda kommer tro att jag är komplett galen. Vilket leder oss vidare till nästa punkt:
  3. Jag är komplett galen.
    Läs; jag är komplett galen. Jag har alldeles för kul och skrattar för mycket och är för teatralisk i största allmänhet. Det går inte heller för sig. Chefer skrattar inte. Gör dom det är de med största sannolikhet fulla och det vet ju alla att man får inte vara full på jobbet.

Det kommer bli kaos det här. Nu måste jag bitcha till mig lite. Eller mycket.

Bok från
http://chef.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback