Det ser illa ut, det här.


Hittade detta underbara tidsfördriv inne hos Dauphine
http://dauphine.blogg.se. Efter att ha garvat hejdlöst åt hennes resultat bestämde jag mig för att prova en egen. Nu önskar jag att jag lät bli.
Förtydligande; ja jag vet att jag har en hel del mysko musik. Jag skyller på allehanda vänner och på att vi varje fest kämpar om att skapa den mest galna låtlistan. Eller nåt.


Will it be ok?
I Tveksamhetens tid - Lisa Ekdahl
Vafan? Vadå i tveksamhetens tid? Vad menas med det här?!

How are you feeling today?
Godfather theme - John Williams
Ha ha okey att jag har varit på lite dåligt humör sen jag slutade röka, men det här var väl ändå att ta i.

How do your friends see you?
Sway - Pussycat Dolls
Okeeey?

Will you get married?
Ready or Not - Fugees
Tänker inte ens kommentera detta.

What is your best friend's theme song?
En söt liten flicka - Lars Winnerbäck
Hä hä hä.

What is the story of your life?
Only sixteen - Dr Hook
Huh? Att jag är omogen? Att jag attraherar gamla pervon? Vad?

What was
high school like?
Dansbander - Torgny Melin
Knappast.

How can you get ahead in life?
Milk Shake - Kelis
Uppmuntrar min shuffle mig att begå otukt med andras män? Eller att jucka på en bardisk?

What is the best thing about your friends?
How can you mend a broken heart - michael buble
Naaaah.

What is tonight going to be like?
Balladen om konsekvenser - Lars Winnerbäck
Hoppsan. Det hoppas jag INTE.

What is in store for the remainder of this weekend?
Bang Bang - Nancy Sinatra
Hjälp.

What song describes you?
Sexed up - Robbie Williams
Nä nu J*vlar.

To describe your grandparents?
And I miss you - Sade
Pussgurkor.

How is your life going?

Im still in love with you - Sean Paul
Hupp?

What song will they play at your funeral?
Är du kär i mig ännu Klas-Göran - Lillbabs
HA HA HA! Det vore något.

How does the world see you?
Precious Burden - Sophie Zelmani
Tack för den, shuffle-jävel.

Will you have a happy life?
You´re so vain - Carly Simons
Tydligen inte. Men med tanke på svaret ovan förstår jag varför.

What do your friends really think of you?
I´ve got a lovely bunch of coconuts - Monty Python
Antingen är detta en enorm komplimang. Eller så borde jag byta vänskapskrets.

Do people secretly lust after you?
Whatever Lola wants - Dinah Shore
What?! Me not a mansslukerska.

How can I make myself happy?
I like the way you move - Bodyrockers
Jo. I och för sig. Jag är ganska lycklig när jag tequila-dansar.

What should you do with your life?
Illegal - Shakira
Tjahapp. Så nu ska man bli kriminell oxå.


Will you ever have children?

Ain´t my job (to fuck you on your birthday) - Bloodhound Gang
Inga kommentarer. Men det verkar ju som om BB kommer slippa mig ett lååångt tag framöver.

Tjahapp. Då är det väl bara att gå och lägga sig nu då.

Bang Bang.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha! Du fick också en hel del träffsäkra svar! Speciellt det sista! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback